URMMMM,,,,
DA 2 -3 HARI AKU ASYEK SEDIY JERK ,,,
NK KATE X TAU SBAB???
AKU TAU,,,
TAPI TAH LAR...
PAKWE AKU DPAT UiTM PERLIS LORH..!!
JA0H GABAN UH???
IGT KAN X PEGI...
TAPI T0K FUTURE DIE,,,DIE PEGI JGAK,,,
AKU UN X KESAH LAR...
KAT MULUT KATE X KESAH...
TAPI HATI MMG X NAK DIE PEGI...
AKU PLAQ LEY MS0K FORM 6...
LAGI LAR DA XDE MASE T0K DIE
T0K TIME2 LAST DIE KT SNIE,,,,
URM,,,YA ALLAH,,,PEDIH GILEW HATI SEYH...
XKAN NAK NANGES KOT...
DIE GRAK ARI JUMAAT MGGU DPAN ..
20 MEI NIE...X LAME JERK AGY!!!
NPE CAMNIE???
AKU RELA KAN DIE PEGY
T0K MASE DEPAN DIE..
TAPI AKU TKOT SGT ..
TKOT KALO DIE DA JMPE ORG LAEN NNTI,,,
SKANK NIE LEY LA JNJI MCM2...
NNTI KAT SANE...HAH??!!
MESTI JUMPE YG LAGY PERFECT
DRI AKU KN???SMPI RMBANG MATA...
AKU KNE YAKIN KN DIRI YG DIE BKAN CAMTU.,..
T0L KAN BIE???HOPE LA BIE BKAN CMTU..K