27 June 2011

wat dcision cn i make?

dcision????
now ,on my head,i have is a lot of QUESTION MARKS!!
i dontknow ,what dcision that i can do..
if i take my own dcision,,
i think that it a cruel dcision to him,,,
mybe...
mmmmm....it very cruel larh...
sbb uh aku xnak amek kptusan...
tpi bcuse that my dcision...
i hav to cry evry dayzzzzz...
who knows!!!!
no one larh!!..
my heart is bleeding n still bleeding...
n i hav to cry n cry again,,
how to stop this ??!!
plezzz giv a opinion.!!!
i wan stop to cry!aduhh


sakit2 un cmnie??

st0ry ngeri!!haha..
ley plaq aq lgy skit nk kne than wad..
matie r..
x hingin aq doh..cm myat bgrak je ty...
mmg xnk..
aq lbih rela matie dr dok wad!!
huhu..xpenah2 hidung berdarah cm smlm,,,
tu r..degil naw...ubat da de x mau makan..
sntuh un xnak...pndg lagy lew x..
bile mau dt**ik nyawe niey..
xnak lar cmnie slalu an..
mau id0p yg normal...
='(..mmm....mmg sdiy...
xde sape yg support aq t0l2 skank niey!!
matie@hid0p..mybe same jer..
tpi da dberi ksmptan hid0p...
enj0y dan mnfaatkan larh..yer..
jurai <3 sayang!!

id0p kmbali bernyawe??

ye ker jurai???
ye kowt..=)
maybe sbb pmhonan aq nak tkar skola da llus..
mybe larh...hehe...
now...everything jus fine..
not all larh...
tp..aq bsyukur gk pmhnn uh llus..
aq ad mmber t0k jlani hid0p an..
tah..pape skank niey..idop mmg x stabil..
tapi yg pnting idop..
sjak mulew ms0k sdary..
pwtkn aq mmg da brubah..
sdah smkin gilew..
n jgk btmbh mtg t0k pkir an STPM..
huahuahua...